KÜSIMUSED TELLIMISE JA PAKENDAMISE KOHTA
Kuidas saab tellimuse tühistada?
Tellimuse saate tühistada enne kauba väljasaatmist, kuid arvestada tuleb sellega, et me paneme tellimuse teele väga kiiresti.
Meiega tuleb ühendust võtta 45 minuti jooksul alates tellimuse esitamise hetkest.
Kui teie tellimus on juba teele pandud, tagastage kaup järgides meie kauba tagastamise juhiseid.
Kas tellimust saab muuta?
Kui tellimus on esitatud, ei saa seda enam muuta. Te saate tellimuse tühistada, kui kaup pole veel teele pandud.
Miks minu tellimus tühistati?
Tellimuse tühistamise korral võtame teiega ühendust e-posti teel ja selgitame, miks tellimus tühistati. Võimalik, et teie tellimus pole läbinud kõiki vajalikke turvakontrolle või meil pole võimalik teie tellimust täielikult täita.
Kui tellimus on tühistatud, tagastatakse raha kohe täies mahus.
Kas te lisate käibemaksu, kui saadate kauba EL-ist välja?
Kui me saadame kauba EL-ist välja, siis me ei lisa kauba kogumaksumusele käibemaksu. Väljaspool EL-i on käibemaksu ja tollimaksu tasumine ostja vastutus.
Kas te tagastate käibemaksu?
Pakume käibemaksu tagastamist kõigile tellimustele, mis on tarnitud väljaspoole EL-i ja registreeritud BFPO aadressidele. Käibemaksu tagastamise taotlemiseks võtke meiega ühendust pärast arve kättesaamist ja öelge tellimuse number.
Millal ma oma tellimuse kätte saan?
Hetkel, kui teie tellimus väljub meie laost, saate oma e-postile kinnituse, mis sisaldab tellimuse jälgimise numbrit ja asjakohast teavet.
Pakkumises on uued kampaaniatooted. Kas ma saan kasutada kampaaniapakkumist, kui tellimus on juba esitatud?
Kahjuks kampaaniapakkumised ei kehti juba esitatud tellimustele. Võite tühistada eelmise tellimuse ja teha selle asemele uue tellimuse.