TINGIMUSED

1. Sissejuhatus

1.1. Käesolevad Credo Baltic LTD (edaspidi “müüja”) tingimused kehtivad kõikidele lepingutele, mille klient on müüjaga sõlminud kõigi müüja poolt veebipoes pakutavate toodete ja/või teenuste kohta.
1.2. Kliendid 1.1. Punkti tähendus hõlmab nii tarbijaid kui ka ettevõtjaid. Tarbija on iga füüsiline isik, kes teeb õigustehingu eesmärgil, mis ei ole seotud tema kaubanduse, ettevõtluse või elukutsega. Vastupidi, ettevõtja on füüsiline või juriidiline isik või juriidilisest isikust seltsing, kes või kes õigustehingu käigus tegutseb oma kaubandus-, äri- või kutsetegevuses. Juriidilise isiku staatusega seltsing on ühing, mis on võimeline omandama õigusi ja võtma kohustusi.

2. Lepingu sõlmimine

2.1. Tooteesitlused müüja veebipoes ei kujuta endast müüjapoolset siduvat pakkumist, vaid on aluseks kliendi õiguslikult siduvale ostupakkumisele.
2.2. Klient saab tellida toote kirjalikult e-posti teel või kasutades veebipoes integreeritud veebitellimuse vormi. Kui klient esitab tellimuse kasutades tellimusvormi, paneb ta pärast oma isikuandmete sisestamist ja nupu „Kinnita tellimus“ vajutamist ostukorvi kauba õiguslikult siduva ostuhinna.
2.3. 5 tööpäeva jooksul on müüjal võimalik nõustuda käesoleva pakkumise elektroonilise (e-posti) kinnitusega või kauba saates. Müüja võib tellimuse tagasi lükata.
2.4. Regulaarne tellimisprotsess ja suhtlus toimub e-posti ja automatiseeritud tellimisprotsessi kaudu. Klient peab veenduma, et sisestatud e-posti aadress on õige, et ta saaks müüja saadetud e-kirju vastu võtta. Eelkõige SPAM-filtrite kasutamisel peab klient tagama, et ta saab kätte kõik ostuprotsessi lõpuleviimiseks saadetud kirjad.

3. Hinnad ja maksetähtaeg

3.1. Näidatud hinnad on lõpphinnad, st sisaldavad kõiki hinnakomponente, sh seaduslikku Läti käibemaksu. Täiendavate saatmiskulude tekkimisel tuuakse need tooteesitlusel eraldi välja.
3.2. Kui pakutakse rahvusvahelist kohaletoimetamist, on kliendil võimalik kasutada järgmisi makseviise (kui tooteesitlusel pole muud mainitud): Sularaha ettemaksu kaudu PayPali kaudu.
3.3. Väljapoole EL-i tarnimisel võivad tekkida lisakulud, näiteks täiendavad maksud ja/või tollimaksud (tollimaksud).
3.4. Rahaülekande valimisel tuleb tasuda kohe pärast tellimuse kinnitamist.

4. Tarnetingimused

4.1. Kohaletoimetamine toimub saateteel ja kliendi poolt märgitud tarneaadressile. Tehingu edukaks sooritamiseks on oluline vaid määratud tarneaadress. Ainult siis, kui valitud makseviisiks on PayPal, on määratud PayPali tarneaadress hädavajalik.
4.2. Kui saadetis kliendile ei ole võimalik, saadab tellitud transpordifirma kauba müüjale tagasi. Sel juhul peab kulud kandma klient. See ei kehti juhul, kui kliendil on ajutiselt takistatud kauba vastuvõtmine, välja arvatud juhul, kui müüja on klienti õigeaegselt teavitanud tarnekuupäevast või kui klient kasutab oma taganemisõigust.

5. Pealkirja reserveerimine

Tarnitud kaup kuulub müüjale kuni kauba eest tasu saamiseni.

6. Vastutus puuduste eest

Defekti korral kohaldatakse seadusesätteid. Sellest kõrvalekaldumisel kehtivad ettevõtjatele järgmised punktid:

6.1. Olematut puudust ei saa defektinõude esitamiseks kasutada. Remondi tüübi üle otsustab müüja. Uute toodete puhul on aegumistähtaeg üks aasta pärast riski üleminekut.
Aegumistähtaeg ei alga uuesti, et asendada vastutust puuduste eest.
6.2. Kui kliendiks on tarbija, siis palume tal teavitada müüjat toote transportimisel tekkinud kahjust. Kui klient pretensiooni ei esita, ei ole tema tegevusel tagajärgi juriidilistele või lepingujärgsetele defektinõuetele.

7. Vastutus

7.1. Mis tahes õiguslikel põhjustel vastutab müüja täielikult elule, kehale või tervisele tekitatud vigastuste ja tahtliku käitumise või raske hooletuse eest, pettuste ja garantiigarantiide eest ning juhul, kui vastutust rakendatakse seaduse alusel (näiteks tootevastutuse seadused).
7.2. Lisaks vastutab müüja mis tahes juriidilistel põhjustel järgmiste aspektide eest:
7.2.1. Kui müüja on ettevaatamatusest rikkunud lepingulisi kohustusi (põhikohustusi), on materiaalse kahju hüvitamise kohustus piiratud eeldatava keskmise kahjuga. Kardinaalne kohustus on kohustus, mille leping paneb müüjale lepingu eesmärgi realiseerimiseks ja mille realiseerimine võimaldab lepingu nõuetekohast täitmist. Klient saab alati selle järgimisele loota.
7.2.2. Kui müüja on ettevaatamatusest rikkunud ebaolulist lepingulist kohustust, piirdub asenduskohustus lepingulise väärtusega.

8. Andmete privaatsus

Täpsemat teavet leiate lehelt Andmekaitse.